Ad Banner

Monday, 16 December 2013


Irgendwie blogge ich immer seltener, kann das sein? Bin wieder einmal in ziemlich großem Stress, was Weihnachten angeht. Nur noch diese Woche (ich bin richtig aufgeregt, haha), dann sind Ferien und 2014 und ich freue mich riesig. Ich hoffe, ihr überlebt die Woche (für diejenigen, die auch so gestresst sind). Auf den Bildern ist übrigens (neben meines erfrorenen Abbilds bei dem ersten) Maria zu sehen.

I'm blogging really less currently, isn't it so? It's really stressful here and christmas is coming. Only this week (I'm really excited, haha) and then there will be vacation and 2014 and I'm so thrilled. I hope you'll survive the week (for those who are also stressed). By the way, in the pictures is (besides my frozen me) lovely Maria.

Mein Give Away läuft immer noch (ich weiß, dass ihr mitmachen wollt, also los)! 

No comments:

Post a Comment

Dear whoever is reading this, everything is going to be alright.